Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

2 May 2006

生日蛋糕





栗子蛋糕!!又係栗子蛋糕!!!

一個要好的同事兼上司牛一,梗係要送個蛋糕給她啦!知道她不嗜甜,所以之前已試探了她的口味,迫她想了很久,(我想她都知我的詭計吧!),結果她選擇了"栗子蛋糕",心想......又是栗子蛋糕,因為其實我做生日蛋糕的次數真的不多,十隻手指都計得出,但栗子蛋糕己做了兩次!想不到我認識的人當中,大家的口味都差不多,真是嗅味相投呀!

今次第一次試做圍邊的唧花,不出我所料,真的很強差人意!雖然事前己有心理準備,但仍是不服氣,唧完一圈之後,剷了又再唧過,加上天氣實在悶熱,打起的忌廉真的不容許我慢慢來試,最後唯有草草了事呢!(其實已熱到額頭滴汗呢!)

好彩今日同事看到後反而安慰我,(她真厚道兼滿有愛心呢!),同事們吃了都說好味道,栗子蓉甜道剛剛好,當然啦,我幾經試味兼且顧及她們少甜的要求o麻!(太自滿喇 ^o^)
不過當你看到別人吃著自己的出品時的開心樣子,自己真的多辛苦都值得呀!

祝她生日快樂,身體健康!

材料:(7")
A. 蛋糕底 ~ (修改自kei師傅的食譜)
鮮奶 40g
salad oil 30g
糖 40g
低粉 100g
泡打粉 3g
蛋黃 4隻
vanilla ess little

蛋白 4隻
糖 70g

1. 將牛油紙鋪在蛋糕模的底部
2. 焗爐預熱200度
3. 將蛋黃及糖先攪勻,再加入菜油及橙汁拌勻
4. 加入已篩低粉及發粉,輕輕拌入
5. 將蛋白打至起泡,分次加入糖打至起身
6. 將1/3蛋白加入蛋黃糊中輕輕拌勻,然後將麵糊倒回餘下之2/3的蛋白中輕輕拌勻
7. 倒入蛋糕模內,焗30分鐘,焗起後,要立即脫模放涼,然後切成兩片備用

B. 栗子忌廉 ~
淡栗子蓉 250g
已打起的甜忌廉 250g
(若用淡忌廉,則需加入糖霜打發成甜忌廉,200g淡忌廉加50g糖霜)

1. 將栗子蓉加入已打起之甜忌廉拌勻備用,另外留大概80g的甜忌廉作裝飾用

蛋糕做法 ~
1. 放一片蛋糕片在最底,塗上薄薄一層甜忌廉,然後鋪上一層栗子忌廉
2. 在另一片蛋糕片上塗上一層甜忌廉,忌廉面向底放在栗子蓉上,輕輕壓實
3. 用抹刀將忌廉塗勻蛋糕面及圍邊
4. 用唧花咀唧上栗子忌廉和鋪上鮮果作裝飾,完成

後記 ~
- 做了三次這個蛋糕,抹平忌廉這一環真的好考功夫,小妹自問真的未合格!
- 今次試做圍邊的唧花,做成之後的感覺就是不如不做呢,因為手唔夠定,力度唔夠平均皆是我敗北的原因,而且今次的栗子蓉內有少許粒粒的栗子肉,致令唧花的時候會塞住個唧咀口,呢個問題下次再做都要特別留意!
- 我認為蛋糕片的份量可以多些或加多一層,但其實是我技術不好,片不到三片呢!

蛋糕做法參考自為食貓 ~ 栗子蛋糕

9 comments:

Kelly's Fusionology said...

其實你已經做得很好啦
加上你的愛心,味道一定very good啦!
不知你有沒有發現我很少做cream cake呢?
一方面原因係屋企人唔鍾意
另一方面係我技巧太差
我又不思進取唔肯多試
所以整俾朋友多數都唔整cream cake,費時出醜呢

Eva said...

dear kelly,
多謝你呀!味道都唔錯架,呵呵呵!
嘻嘻,其實暫時冇人或事要你"的"起心肝去做,若果你要做既一定可以做得很好的!

Eva said...

dear titania,
你好呀,好歡迎你來呀!
係呀,唧花睇人做就好易,自己就...唉!嘻,淡味的栗子蓉咪好健康!係你整既,愛心搭夠啦!

Anonymous said...

作得不錯,
送禮最重要心意。

Eva said...

dear mabel,
你講得好好,但如果整得好些就更好喇!

Anonymous said...

eva,這個栗子蛋糕好靚呀~~我都好鍾意栗子忌廉蛋糕的~又香又軟

Eva said...

dear mui mui,
嘻嘻,謝謝你呀!
栗子蛋糕真的好香好好味呀!

Anonymous said...

請問淡栗子蓉是甚麼?
我試過把栗子壓成蓉, 做出來的淡栗子 cream 有明顯的一粒粒口感...
-__-"

Eva said...

~~J師奶,
有現成的栗子蓉賣的,在超級市場或烘焙材料店都有。
我這個是自己將栗子烚熟再壓成蓉的,可能你壓得不夠所以還剩下些栗子粒,你可以用blender攪拌便會細緻些,其實有少許粒粒更可以增加口感呢!