Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

21 May 2006

粟米吐司





買了吐司模己多天了,到今天才開封用來試做!今次用了 Mabel 的食譜,口感很軟綿綿呢!

材料:
高筋粉 200g
低筋粉 50g
yeast 3g
砂糖 25g
鮮奶 130g
鹽 5g
雞蛋 25g
牛油 20g
粟米粒 適量

1. 除了牛油和粟米粒外,全部材料搓揉成粗麵糰
2. 加入牛油搓成表面光滑不黏手而呈薄膜狀,滾圓放在鋼盆中發酵至兩倍大
3. 輕輕拍出空氣,用桿麵棍桿平,包入粟米粒。然後對摺再對摺成一個小正方型,再靜置發酵至1 倍大
4. 排氣,桿捲一次,靜置10分鐘,再桿捲一次,放入吐司模中作最後發酵至九分滿
5. 掃上蛋水,放入己預熱焗爐用190度焗約30分鐘即成。

8 comments:

井底蛙 said...

好靚呀, 好似街買的一樣 ^_^

Eva said...

dear 井底蛙,
多謝你呀!

Eva said...

dear titania,
多謝呀!我都係剛剛開始做方包咋,仲有好多野要學習先得呀!
至於桿捲的步驟,我就見有網友提過,如果將麵糰捲一次就會鬆軟d,而捲兩次就組織細密些,但係我都覺得最安全都係忠於食譜喇!

dear siuvonvon,
哈哈,我邊有o者,你家既吸引d!

Anonymous said...

做的好像麵包店在賣的喔~~
好吃好吃^^

Anonymous said...

好軟熟呀! 令我想起山崎那些粟米吐司呢!

Eva said...

dear milla & 奧利芙,
你地真係講到我飄飄然呀,其實都係要歸功於mabel的食譜同詳細的講解咋!
多謝晒!

Anonymous said...

eva, 每次來一係無post,一係就好鬼多,好似好耐無黎過咁。唉~~~

好叻女喎~~第一次整吐司咁成功。
你唔係唔食得包包,咁你咪要減少整囉~~

忘記告訴你,我用的酵母都是在b記買,
隻隻都差不多,你買咸酵母就ok架喇~~

Eva said...

dear mabel,
呵呵呵!叻女>_< 嘩,實在俾你讚得太開心啦!
好,正經d,其實都係多謝你的食譜同當中的講解,我先可以做到個似樣的吐司咋!!!
係呀,我剛剛睇中醫話要暫時唔好食麵包喎,咁我唯有聽話,不過唔食就更加要整多d呀,聞下都好o麻!