Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

20 March 2006

咖哩腸仔包



呢個食譜係 Mabel 家抄了下來儲放了很久,今日心血來潮想吃咖哩,但趕不及煮道咖哩菜式,便用這個包包代替了。

今早帶了幾個給我的老死同事試吃,因為在街外的麵包店很少有這種用咖哩粉來做麵包體的包包,她們試了都大叫好吃,微微的辣味大受歡迎,給了普通腸仔包一種不平凡的口味
(Hi!這幾句是她們叮囑我要落Blog的!)

謝謝 Mabel 的分享!


材料:

1. 高筋粉 300
g
2. 酵母 5g
3. 砂糖 22g
4. 鹽 5g
5. 雞蛋 23g
6. 咖喱粉 5g
7. 水 170g
8. 奶油 30g
9. 腸仔 9條


作法:
1. 除了奶油外,全部材料搓揉至粗麵糰
2. 加入奶油,搓揉至表面光滑不黏手而呈薄膜,基本發酵至2倍
3. 排氣後,再靜置發酵30分鐘
4. 將麵糰分割,每個成九份,分別滾圓後,再鬆弛10分鐘
5. 麵糰壓扁,把麵糰拉長一些,包入腸仔,然後放入焗盤作最後發酵至2倍大
7. 烤箱預熱220度,掃上蛋汁,
210度烤15分鐘

10 comments:

tendy said...

引死人的包包呢, 咖哩+腸腸, 好惹味ah !

Eva said...

dear tendy,
辣辣地,真係幾好味架,我請過你食呀!

Eva said...

dear siuvonvon,
你都試過呀,咁有冇一試難忘呢!

Anonymous said...

哈哈!你同事好搞笑。
不過真的幾特別,
辣辣地,不過我囡囡已經下命令唔淮再整,
因為佢唔食辣,而且佢會無包包食。

Eva said...

dear mabel,
係呀,我d同事有時都幾幽默架!
唔,咁你不如一次整多款包,咁咪可以迎合大家唔同的口味囉!嘻嘻!

Cuteypinga said...

Eva eva... 你幾時整包包俾我食... :p

Eva said...

dear stephanie,
你唔介意食,我就隨時奉陪!

Anonymous said...

hehe。。。淨係睇我都想大叫好味啦﹗﹗更何況你的朋友有得親身食到。。。啊。。。羨慕呀﹗﹗

Eva said...

dear ::pezgun::,
thank you very much!!!

Anonymous said...

啊!妙點子!Mabel好厲害!@.@b!
咖哩?羊夫婦最?迷的口味?要做要做!:DDDDDDDD