Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

20 March 2006

咖哩腸仔包



呢個食譜係 Mabel 家抄了下來儲放了很久,今日心血來潮想吃咖哩,但趕不及煮道咖哩菜式,便用這個包包代替了。

今早帶了幾個給我的老死同事試吃,因為在街外的麵包店很少有這種用咖哩粉來做麵包體的包包,她們試了都大叫好吃,微微的辣味大受歡迎,給了普通腸仔包一種不平凡的口味
(Hi!這幾句是她們叮囑我要落Blog的!)

謝謝 Mabel 的分享!


材料:

1. 高筋粉 300
g
2. 酵母 5g
3. 砂糖 22g
4. 鹽 5g
5. 雞蛋 23g
6. 咖喱粉 5g
7. 水 170g
8. 奶油 30g
9. 腸仔 9條


作法:
1. 除了奶油外,全部材料搓揉至粗麵糰
2. 加入奶油,搓揉至表面光滑不黏手而呈薄膜,基本發酵至2倍
3. 排氣後,再靜置發酵30分鐘
4. 將麵糰分割,每個成九份,分別滾圓後,再鬆弛10分鐘
5. 麵糰壓扁,把麵糰拉長一些,包入腸仔,然後放入焗盤作最後發酵至2倍大
7. 烤箱預熱220度,掃上蛋汁,
210度烤15分鐘

11 comments:

tendy said...

引死人的包包呢, 咖哩+腸腸, 好惹味ah !

Eva said...

dear tendy,
辣辣地,真係幾好味架,我請過你食呀!

siuvonvon said...

eva, 我都試過用咖哩粉做包包呀! 呵呵?咖哩。。咖哩。。。。

Eva said...

dear siuvonvon,
你都試過呀,咁有冇一試難忘呢!

mabel said...

哈哈!你同事好搞笑。
不過真的幾特別,
辣辣地,不過我囡囡已經下命令唔淮再整,
因為佢唔食辣,而且佢會無包包食。

Eva said...

dear mabel,
係呀,我d同事有時都幾幽默架!
唔,咁你不如一次整多款包,咁咪可以迎合大家唔同的口味囉!嘻嘻!

Cuteypinga said...

Eva eva... 你幾時整包包俾我食... :p

Eva said...

dear stephanie,
你唔介意食,我就隨時奉陪!

::pezgun:: said...

hehe。。。淨係睇我都想大叫好味啦﹗﹗更何況你的朋友有得親身食到。。。啊。。。羨慕呀﹗﹗

Eva said...

dear ::pezgun::,
thank you very much!!!

檸檬羊 said...

啊!妙點子!Mabel好厲害!@.@b!
咖哩?羊夫婦最?迷的口味?要做要做!:DDDDDDDD