Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

6 March 2006

蠔油炆雞翼


雞翼是我家冰箱裡的主糧,拿出來解凍後用那個烹調方法都可以做出好味的菜式,最適合工作忙碌但又希望在家開飯的我們喇!
這味是我家的常菜,貪製作簡易又好味,再配上一味灼菜,那都算是一餐健康的晚餐吧!

材料:
雞翼 12隻

冬菇 12隻
甘荀 1條
薑片 適量
乾蔥 適量

調味料:
蠔油 2tbsp
老抽 1tbsp

1. 將已清洗乾淨的雞翼抹乾水用少許薑汁和紹酒醃一會待用;冬菇浸軟、甘荀切件待用
2. 燒熱油鑊,落少許油將雞翼兩面煎至金黃,盛起備用
3. 燒熱油鑊,落少許油爆香薑片,繼續落乾蔥和冬菇直至有香味,將雞翼回鑊及甘荀略炒,加入適量清水煮至滾起,放入調味料,蓋上鑊蓋炆至入味,待入味便可用大火收至稍為乾水便可。

6 comments:

Eva said...

嘩,大家都食雞翼,我都要試下你個d!

Anonymous said...

最近正?迷香菇/冬菇,就算是只用水泡,?房都?充?菇香,喜?喜?!:)

Eva said...

peggy,
係呀,菇類的香味真係百吃不厭架!我好喜歡的!

Anonymous said...

很好味的樣子, 好想吃

Eva said...

kiucafe,
等你開飯呀!

Anonymous said...

HEHE...我都覺得雞翼係每個屋企既家庭必備﹗﹗哈哈哈。。。事關我個雪櫃都有好多啊﹗﹗