Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

6 March 2006

蕃薯豆沙煎軟餅



Sau媽媽 處見到呢個食譜就己經諗住一定要試整喇!因為糯米同豆沙都係我家先生喜愛的口味,所以一定要弄給他試試。

做法唔複雜,但係煎的時候要有耐性咁先會熟透兼唔會煎焦。熱辣辣食真係好好味呀 (弊!好熱氣添),個皮食落煙韌軟熟又有蕃薯香味 (略為淡左少少),餡的份量甜度又適中,真好食唔停口呀,Sau媽媽真係好介紹,多謝她的分享!

材料:
蕃薯茸 322g
木薯粉 25g
澄面粉 40g
糯米粉 200g
糖 15g

豆沙餡 12g - 15g @
黑芝麻 適量

做法:
1. 先將蕃薯去皮隔水蒸熟,用叉壓爛,加入砂糖、生粉、澄麵粉、糯米粉(留少許糯米粉作後備,以免粉糰過乾,因不同地區的地瓜吸水量未必相同),搓揉成表面軟滑粉糰,亦可加一小匙沙拉油進去粉糰內搓揉,蓋上保鮮膜以保持濕潤。
2. 將粉糰分割成40g一份,包入豆沙餡,稍為壓平,黏上黑芝麻,然後放入不底鑊中用中慢火煎至軟身即可。

3 comments:

Eva said...

這個軟餅真的好好味,你下次都試下加蕃薯或南瓜落個皮度呀,好香架!

Anonymous said...

有蕃薯好好味!!!!^+++++^

Eva said...

ballzi,
係呀,有蕃薯的香味食落唔會覺得"漏"呀!