Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

17 November 2005

日式芝士蛋糕 ~~ 新食譜



我實在很喜歡這款蛋糕,昨晚剛剛在網上又找到另外一個食譜,即刻試試先。其實個做法都係大同小異,不過個份量的比例就同以前做開的不同,個口感同味道真係幾好,個芝士味重d,個質感好鬆軟,好味。
不過今朝起身見到個蛋糕皺左皮,同埋個面仲有好多洞洞添,唔...有d失望!我要再努力練習下我攪麵糊的技巧先得^_^!

Recipe in Comments

8 comments:

Eva said...

Recipe from Dessert Hut - 8"模

蛋黃部份:
Cream Cheese 250g
Milk 1/2 Cup
Unsalted Butter 50g
Lemon Juice 1tbsp
蛋黃 6隻
低筋麵粉 60g
粟粉 40g

蛋白部份:
蛋白 6隻
糖 200g

做法:
1. 烤盤底部和週邊鋪上烤盤紙,如用脫底模的就要在外層包上一層錫紙以防入水。
2. Cream cheese、牛奶和牛油用小煲煮滾至芝士溶化(邊煮邊攪),待涼至室溫備用。
3. 將己篩的粟粉、低筋麵粉加入(2)中並一邊篩一邊攪拌均勻。
4. 分次加入蛋黃拌勻,最好先攪勻一隻再加入第二隻,再加入檸檬汁拌勻。
5. 如覺得芝士麵糊還是有少許粒粒,就用篩過濾麵糊,將結粒的芝士壓勻後再過濾。
6. 將蛋白打至起泡. 糖分三次加入,頭兩次用中快速打至糖溶,最係一次則用慢速打至呈硬挺狀---濕性發泡。
7. 取蛋白部份之1/3量放入芝士麵糊中,輕輕拌合均勻。
8. 再將己拌勻之麵糊全部加入剩餘之蛋白部份,輕輕拌合均勻即可。然後倒入烤模內,並將麵糊刮平。
9. 將烤模放在己裝熱水的烤盤上(約二吋高),用隔水焗的方法用160度約烤70分鐘左右。以手指在蛋糕表面輕輕按壓細,若未晃動即可取出,馬上脫模、撕去烤盤紙防蛋糕收縮。

Remarks: 烤至表面上色時,輕蓋錫在蛋糕表面上,以防表面顏色太深。

tendy said...

你個蛋糕切左味? 我要一件做早餐ah!

Anonymous said...

外觀都不是太差啦~~而且好吃便是啦!

Eva said...

tendy,
留左件俾你啦!

siuvonvon,
醜樣個個第二朝先見到咋....

Anonymous said...

好似好大份啊會不會食唔晒?
哈哈...不如切D比波子^+++^

Anonymous said...

很大的“日式芝士蛋糕”250g cream cheese,芝士味一定很濃嗎?

井底蛙 said...

Eva: 點解會個蛋糕皺左皮,同面有好多洞洞?點至可以改善呀?

Eva said...

Hi 井底娃,
我諗係因為我打發蛋白過度加上芝士糊同蛋白混合的時候消左d氣泡,所以有呢個情況出現,所以我會係呢方面練習同留意多d,我都係正在鑽研當中,希望終有一日會有改善.