Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

29 November 2005

哈斯起士麵包



這個麵包體質感鬆軟,並且帶有淡淡的芝士咸味,我自己就比較喜愛咸的包包,所以就再整啦!
其實最重要的就係這個包包很易搓,不用三十分鐘就可以拿去發酵,最適合平日晚上做來作早餐呢!

Recipe in Comments

9 comments:

tendy said...

見到咁靚的芝士麵包都想食哩, 我又要做早餐!

井底蛙 said...

嘩,好吸引人呀,包中央有無放芝士o架?

Anonymous said...

嘩~~~ 看起來好好吃呢!!!
高手啊!!!

Eva said...

tendy,井底蛙,eating....
多謝你地呀,我中間冇放到芝士架,因為唔記得左!

Recipe參考自Mabel:

高筋粉 250g
起司粉 8g
砂糖 40g
乾酵母 3g
冰水 110g
全蛋 55g
無鹽牛油 30g

1. 除牛油外全部材料搓揉至粗麵糰
2. 加入奶油搓揉至表面光滑,不黏手而呈現薄膜
3. 麵糰滾圓,基本發酵90分鐘,麵糰發至2倍大
4. 排氣,切割,滾圓,鬆弛15分鐘,整型,最後發酵2倍大
5. 烤箱預熱,200℃,刷上蛋汁,放乳酪絲
6. 190度焗20分鐘即成

Anonymous said...

dear Eva:
整了幾次會不會每次都有差異啊?
我有時會,可能每次的餡料不同,
令到麵包口感也不同。
MABEL

Eva said...

Dear Mabel,
我呢隻包整左兩次都係冇包餡既,所以口感冇咩唔同;但係其他的包就試過,真係有些少唔同架,如果內餡比較濕的話,我自己就覺得個麵包體冇咁好食,所以我覺得餡的選擇都好更要!

Anonymous said...

dear eva:
新婚第一年是適應期,只要過了適應期,生活就會美滿,
可能有太多事情發生,但時間是最好的療傷,
看到你的留言真為你擔心。
我真希望你開心快樂過每一天,什麼煩惱一掃而空。
一直想想用悄悄話留這給你,可惜你這裡沒此功能,想說都不能說太多。
有什麼不開心,留言給我,我希望可以開解到你。
關心你mabel

Anonymous said...

個樣好吸引人喎!見到咁靚的芝士麵包都想食哩^^
Cheer Up!

Eva said...

ballzi,
多謝你的讚賞,我己經留左件俾你啦!