Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

16 July 2006

燒牛舌伴鮮露荀沙津



先生超喜愛的牛舌,今天在超市做特價,立刻買回來做來吃啦!

灼了些鮮露荀和新鮮蔬菜,伴著香口的牛舌,是一道不錯的夏日菜式呀!

材料:
牛舌
鮮露荀
西芹
迷你甘荀

醃料:
米酒 1tbsp
黑椒碎 適量
蒜鹽 1tsp
生油 2tbsp
水 2tbsp

沙津汁料:
橄欖油 3tbsp
黑醋 1tbsp
鹽 適量

1. 先將牛舌用醃料拌勻醃一會
2. 用開水將蔬菜料輕輕灼熟,盛起立刻用冷開水沖至冷卻,加入沙津汁料拌勻放上碟
3. 牛舌片放入己預熱焗爐用燒的功能用220度每面燒約3分鐘至香
4. 放上蔬菜面即可。

4 comments:

馬.李心心 said...

eva,

你整的野食好有水準啊!
連我爸爸都向你整的鹵水拼盤偷偷師喎!
佢話明天弄給我食,等我試完再報告給你知啦!

Kelly's Fusionology said...

eva,

我也很吉歡吃牛舌呢!!
不過都是在餐廳吃從未試過在家做!
你的combination真的很正啊
我也很想試試呢

Anonymous said...

看起來比店裡賣的還要好吃~~
我下次也要來試試.^____^
謝謝妳!

Eva said...

dear心心,
真係唔敢當呀!
我都係跟住媽咪教的方法自己去試咋,都有些撞彩架!哈哈,細伯整鹵水呀,我又要食呀,實好好味喇!

dear kelly,
你快d試下呀,我等住去你度食架!

dear 波子,
多謝多謝!你都試下呀!