Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

9 August 2006

烹飪教室 ~ Kougelhoph阿薩斯皇冠、Multigrain Bread 多麥粒全麥麵包


最前面的星星做型的全麥麵包是輝Sir的作品呀,係咪做得零舍靚呢!


呢個係我的作品,外型都不錯呀~~~~


這個奇奇怪怪的包包當然是我的作品啦!


全麥包的內部組織,真係"多麥粒"架!

又係去輝Sir處學呀!因為一直都想去學下做麵包的技巧,雖然我做包包己有一段日子,但自覺有很多地方需要改善,所以都是時候去學師啦!

今次做的兩款包包都是利用麵種做的,原因是可以延長保存期和提升保濕度,尤其是全麥麵包一點油份都沒有,要鬆軟就要看這個麵種的功效啦!


今次上堂仍然都是"騰騰雞雞"的,因為要做兩款包兩種不同的麵糰,所以在三小時的時間裡真的要分秒必爭,剛搓完一個麵糰,又要搓另一個麵糰,到第一個麵糰發酵完後造型再發酵,第二個麵糰又送到面前要處理~~~~~嘩,簡真做到.................輝Sir還要時時提醒我們己時間無多,一連串 ~ "你快些啦,己搓了很久啦,再搓個包就(鞋)啦!"、"滾圓都咁耐,要入發酵箱啦!"、"將d麥粒呀、合桃呀快些混合入個麵糰度啦,一邊有一邊冇點得架!"..........................
哈哈,輝Sir其實講得最多個句就係"唔好諗住我會幫你呀,我只會係你後邊邊睇邊教咋,我幫你做好,你自己學唔到野咁你來上堂做咩呀!"~~~對,輝Sir講得對,所以係咁的情況底下自己真係學到野,不過就好似打完仗咁~~~~疲累到,返到屋企成個人散晒呀!

講番個製成品 ~
~~ 阿薩斯皇冠個質感好特別,熱食時就是麵包,但係放涼後就變成蛋糕,好得意呀,不過先生不喜歡!:(
~~ 多麥粒全麥包就好健康好健康,因為一滴油都沒有,加上輝Sir的秘方淋面材料,再加上用麵種來做,質感就是外脆內軟,是一個不錯的包包呀!

14 comments:

Anonymous said...

那個輝Sir感覺很嚴厲呢...
不過我覺得這樣能學的更好!!
阿薩斯皇冠是用咕咕霍夫的模做出來的嗎?
真是美極了耶!!
謝謝你給我的祝福~~
我好感動!!
我會開心過著每一天的..
謝謝你^^

Eva said...

milla,
對呀,是用咕咕霍夫模做的,是個模漂亮才可做出漂亮的外型啊!
不用客氣,開心才是最重要的啊!

Anonymous said...

我跟住上pizza那堂,佢又唔係咁喎~~
仲好鬼好人到死,仲幫搓得慢個女仔搓o忝,
我話佢蝦我o地就真。

Anonymous said...

香噴噴, 又健康既麵包~
輝sir麵包堂真要好快手先掂, 一堂時間好鬼快過, 學好多野.

Anonymous said...

皇冠包熱食和涼食有不同口感, 好特別呀

見你形容上堂情況, 已想像到輝sir個樣呀, :p

Eva said...

dear mabel,
哦,原來我地好蝦d....不過唔緊要,我地學到野o者!

dear 大丸,
係呀,我下次會快手,咁咪學得多d囉!

dear kiucafe,
哈哈,希望唔好俾佢知道我咁樣形容佢啦!

Unknown said...

All the lovely breads, Eva :)

Anonymous said...

原來你都有上輝sir度學整麵包哦!

整得很好呢....

我整包包都仲係bb班, 無你禁利害, 呵呵

祝你生日快樂呢....

Anonymous said...

原來你也是去上課啊.....這樣很好呢.我還是bb班.^_*

Eva said...

dear angie,
thanks for your kind words!!!

dear ter,
謝謝你,有機會我地下次一齊去上呀!

dear 龍兒,
哈哈,其實我都係同你一樣bb班咋!

Anonymous said...

真的很美的麵包
我特別喜歡那全麥麵包的感覺
很健康喔^^b

Eva said...

dear tina,
對呀,全麥包包真的很健康呀!

Carrie said...

請問在哪裡可以跟輝SIR上堂呢? 謝謝!

Eva said...

Carrie,

你可以去以下條link度睇下呢 ~~

http://www.cestboncake.com/