Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

26 August 2006

雞批









雖沒親身試過 阿Ter 的手工雞批,但見其他姊妹排山倒海的讚美,我很確定這個一定是一個好味美的點心!所以就讓我試做一下吧,做出來的雖沒及得上 阿Ter 的漂亮,但味道已很好很好,一口氣做了三十個給親朋戚友試食,他們都很喜歡,當然我覺得還有很多地方要改善的,起碼批面的上色要多加留意呀,但我已很開心,因為很難得第一次做的點心都廣獲好評,下次我一定會做得更好的,謝謝阿Ter呀!

除了阿Ter外,當然要多謝分享這個食譜的 Irene,她詳細的解說和無私的心得分享,才令我這個第一次來得更得心應手呀!

11 comments:

Anonymous said...

雞批真是一個好味美的點心啦!
叫人流口水!!

Anonymous said...

看起來好好吃喔~~
你做的很好呀...
讓我口水直流呢^^

Anonymous said...

很久沒吃過啦!
你弄得很香脆,
太懷念啦!

Anonymous said...

好正, 令我想起pie & 撻~

Anonymous said...

這個我不能吃,我是來欣賞的哦.

Eva said...

dear 波子,
咁唔好客氣啦!

dear milla,
哈哈真的嗎,那請你吃件呀!

dear shirley,
對呀,真係好香呀,我宜家都懷念呀!

dear yin,
我都唔知點解冇漲起喎,你再試整下跟住俾我試食至話你知呀!

dear 大丸,
你都試下呀,包你覺得好味過pie&撻架!

dear龍兒,
為何你不能吃呀,真可惜呀!

Anonymous said...

因為龍兒食素。

見到你的成品,
又引起我食慾。

tendy said...

eva, 你做得好靚ah, 好吸引, 真係叻ah~~

Eva said...

dear mabel,
啊!原來如此.....我其實都做左幾個係蘑菇雜菜餡,因為我有個朋友都係食素架,咁龍兒就可以吃啦!

dear tendy,
謝謝你呀!

Anonymous said...

嘩...你做得很美呢...

還一次做了三十個, 好利害呀...

批面上色呢...有貓友分享話加點老抽在蛋汁中, 而且搽了蛋汁才"介"紋, 禁d紋會出好多呀!

Eva said...

dear ter,
你做的靚好多,我仲要繼續努力呀!
哦,原來可以咁,我下次試下先,謝謝分享呀!