Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

9 August 2006

紅豆雪芳蛋糕





又是先生的至愛~~~~粒粒紅豆 & 雪芳蛋糕!唔,好軟綿綿呀,但是紅豆味不太出,我想下次再做要加一些紅豆蓉落麵糊中才可呢!

材料:
蛋黃 3隻
糖 20g
低筋粉 70g
泡打粉 2g
牛奶 50g
沙拉油 40g
蜜紅豆 40g

蛋白 120g
糖 50g

1. 將蛋黃加入糖攪拌至淡黃色,加入牛奶、沙拉油攪勻

2. 將所有粉類過篩三次,然後加入蛋黃糊中拌勻
3. 用一乾淨盆將蛋白打至起泡,分三次加入糖續打至企身
4. 加入1/3之蛋白入蛋黃糊中拌勻,再將全部之蛋黃糊倒回蛋白霜中輕輕拌勻,最後加入蜜紅豆輕輕拌勻
5. 倒入模具,放入已預熱焗爐用170度焗約25分鐘
6. 取出立刻倒扣放涼至完全冷卻才可脫膜。

8 comments:

Anonymous said...

Eva, 蜜紅豆是否最後加入?

Eva said...

哈哈,多得daimaru的提醒,我漏左打呀!而家己經update番啦,唔該晒!

Anonymous said...

你好疼你先生喔^^
都做他喜歡吃的~~
他一定吃的很高興!!

Anonymous said...

我最喜歡的戚風蛋糕,好想吃呀.還沒試過加紅豆,因為蜜紅豆要自己做,沒得買,所以就懶惰了.

Anonymous said...

我很留意這個食譜, 因為最近有朋友問我有關紅豆雪芳的事. 你整得咁靚, 我叫佢入來看看.

Anonymous said...

好軟綿綿的蛋糕呀??加埋紅豆粒,更加好味呢!

tendy said...

雪芳蛋糕真係好蝦人整ga, eva整得好好ah~~
很高興有機會再見到eva呢~~靚女左ah~~

Eva said...

dear milla,
哈哈,若果不做他喜歡吃的,那裡找人給我消滅掉呢!

dear 龍兒,
我這個蜜紅豆是跟妹雅做的,很易做呀,你都試下呀!

dear 大丸,
謝謝你賞面呀!

dear mui mui,
雖然有紅豆粒但紅豆味不出,下次要改良下,謝謝你!

dear tendy,
你過獎啦,雪芳蛋糕不難做呀,你都會做得好好的!
我都好開心可以見番你,有緣o麻,第時一定再見的!