Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

25 June 2006

世界盃約會之小食 ~ 鹵水拼盤







今晚約了一班朋友來家裡捧『英格蘭』場,當然不可以缺少一些小食用來頂眼(目訓)和醫肚餓啦!

今次用了現成的"瑞士汁"再加入其他的調味料來做的,因為一枝汁料並不夠用,我又懶得再去買,所以唯有自己加料啦!好彩,最後出來的效果獲得好評,初時還想著這麼晚朋友們一定不會吃太多,這些食物足夠用來帶幾天午餐呢!但現在只剩下少許,真的很開心呀!因為自己用心做出來的食物得到別人的欣賞,就是莫大的鼓勵了!

材料:
牛展 3條
鴨腎 9隻
雞翼 30隻

汁料:
瑞士汁 1 枝
薑片 5片
蔥段 適量
老抽、味醂/米酒、冰糖及清水 適量(因應食物的份量來調較,汁料的份量以浸到所有材料為準)

1. 先將肉類用薑蔥出水,取出後即用冰水浸著將之降溫及使之爽口,瀝乾水備用
2. 用一大煲將汁料煮滾,然後放入牛展及鴨腎用小火煮至滾後再煮多20分鐘,熄火後不要揭蓋焗四小時以上,到臨食前的約兩小時,再用小火將所有材料煮滾然後加入雞翼,滾起後熄火再焗多一會,到吃時取出切片即可。

3 comments:

Eva said...

dear yin,
你食我梗唔介意啦,食多d喎!

Anonymous said...

Hi~
第一次留言,想問問牛腱同腎係咪凍肉鋪果d??我都好想整黎睇波呢!

Eva said...

dear呀芝,
牛腱同腎我都係凍肉黎架,你都試下呀!