Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

29 April 2006

上堂學的"法式布丁朱古力脆餅"





很久都沒有上堂喇!今次有約了一位網友一起去學真的很開心呢!加上她帶給我的小點,讓我真正嘗試到做包高手的手藝,嘻,好好味呀!多謝!但我就獻醜啦,本來想做印尼千層蛋糕作手信的(因為我沒甚麼強項啊!),但因為每次焗的份量和火喉都控制得不好,致令焗出來的蛋糕厚薄不一,有些層更因為下層太乾而不能黏在一起?.......唉!真失禮呀,真心希望她不會介意呀!

而今次這一堂可以學到幾樣做蛋糕的技巧,真的不枉此行呀!這間烹飪教室所教的蛋糕都是些款式特別,導師亦主要教授蛋糕的造型技巧,所以雖然貴些但都值得呀!我現在已想著學第二款蛋糕呢,真得一發不可收拾呀!呵呵呵!

蛋糕的構造是由一個朱古力脆脆做底開始、然後由一層榛子海綿蛋糕、一層法式布丁、一層朱古力海棉蛋糕、再來一層法式布丁,然後就由濃濃的朱古力漿包裹住,加上少許的白朱古力作裝飾,唔!擁有多重口感和味道,朋友試完大讚呀!我都要在家練習下先得,因為我想給家人和其他朋友試試,真的很美味呀!

5 comments:

Eva said...

dear siuvonvon,
哈哈,梗好啦!有師傅係度"磅"住o麻!
雖然上了一堂,但感覺唔錯喎,蛋糕款又特別,真係幾好玩架,你有冇興趣呀!

Anonymous said...

我都係第一次上,上次都只係唧花,
不過真係學左好多野。
你已經開始想學第二款啦~~
我又報了芒果軟綿綿。嘻嘻!

Eva said...

dear mabel,
係呀,款式咁吸引,好難抗拒既!呵呵!
嘩,你小心一發不可收拾呀....

Cuteypinga said...

原本你同mabel一齊學... ^^

個蛋糕好好味呀....

Eva said...

dear cuteypinga,
係呀,有人一齊學係開心d既!