Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

20 October 2006

咕嚕的小禮物

咕嚕真係好呀,專登送個包包給我吃,仲加送埋個靚靚muffin杯,嘻!真係好開心呀!

好多姊妹都知道咕嚕的禮物出名包裝靚,內餡正啦!

今次就等我來同大家一齊由外至內逐層欣賞啦 ~~~~

第一層:即是最外層,咕嚕的靚靚包裝袋用張可愛的熊仔膠紙封口,而隔離的靚靚muffin杯就有條絲帶縛住個膠袋呀!



第二層:係個包裝袋度取出又有一張有花靚靚的包裝紙包住兩個包包,仲有熊仔貼紙黏住添



主角出場啦:經過一輪好似在拆聖誕禮物的動作後,美味的蕃薯包包出現啦!

雖然咕嚕話包包裡面的蕃薯有些硬,但我和先生一人一個吃在口裡,感覺是蕃薯雖然不會入口即溶,但未至於硬呀,其實是好甜,配合包面的可可粉,真的好美味呀!
所以我倆都很喜歡(無講大話架!),先生還吩咐我要做這個包包呢!

咕嚕!謝謝你!

5 comments:

Anonymous said...

哈~ 今日又整左呀, 先另包錫紙焗45mins就very good喇~ 出晒糖份, 入口林林...
您地鍾意食我就開心晒~ ^^v

Eva said...

dear 咕嚕,
嘩,好吸引呀~~軟林林咁,我都要快d試下整先!

Anonymous said...

好sweet的包裝,
收到一定很開心,
蕃薯麵包, 中間的蕃薯甜心,
開心~~

Anonymous said...

包裝真係好靚呀,真係很有心思

Eva said...

dear shirley,
係呀,我真係食到好sweet sweet呀!

dear yvonne,
咕嚕真係好有心思!