Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

7 January 2006

Pandan Lamington Cake 班蘭林明頓蛋糕


用了一半香橙海棉蛋糕做蛋糕底,平時我都會習慣留作明天做早餐。但是想著想著,為什麼我不試下一直想試的"林明頓蛋糕"呢,橫掂我又買了朱古力條!於是就做了這個班蘭味的Lamington喇,我家先生和姑仔試吃,他們說可比美"Starbucks"的出品呢,真的有點飄飄然,其實都是歸功於美味的海棉蛋糕和DIY的食譜呢!

食譜來自美味DIY:

海棉蛋糕 ~ 我用剩下的海棉蛋糕
白朱古力 100g
班蘭香油 30g
椰絲 適量
淡忌廉 150g
鮮奶 150ml(家中沒有,故用奶粉開成)

1. 將海棉蛋糕切成大小一樣的方塊待用
2. 將白朱古力、淡忌廉及鮮奶混合碗內,座熱水以中火煮溶,待涼後加入班蘭香油攪勻成班蘭漿
3. 將蛋糕件沾上班蘭漿,再立刻黏上椰絲,放於架上待凝固,最後放入雪櫃內雪一會冷卻便成。

10 comments:

Cuteypinga said...

lamington.. 我鍾意呀...

整得咁靚..偷番件食先得.. 哈哈哈..

Eva said...

cuteypinga,
唔駛偷....我已經留左俾你啦!

Cuteypinga said...

hahaha..

好野... :>

Anonymous said...

呀...我都未整過呢...原來是很簡單的呢...

請問你的份量, 約做到幾多粒? Size係幾大粒呢?

thanks a lot!

Eva said...

ter,
唔好意思呀,我係用切左件蛋糕底用來做mousse cake之後剩番個around半個海棉蛋糕黎做既,所以唔知實際的份量,粗略估計應該有5"蛋糕的體積啦,跟住我又切左周邊的蛋糕,切成1"x1"的cube,我就做到15粒,詳細你可以參考美味diy的recipe的份量,應該會更清楚!

Anonymous said...

Thank you very much ah ^_^

Anonymous said...

嗚嗚....我?遲?,有無留番一件比我呀~

Eva said...

mabel,
我梗有留俾你啦!

Anonymous said...

Cake Box 網上都有Lamington賣 :

http://the.cakebox.com.hk/product_399.html

迷你 檸檬林明頓 蛋糕磚 Mini Lemon Lamington

Anonymous said...

食就食過Lamington cake了,但試過自己做沒有?原來都不是很困難,大家可以參考以下製作方法:

http://homemade-diy.blogspot.com/2009/07/blog-post_9107.html

俾下意見睇下做唔做到吧。