Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

17 December 2005

數字金沙骨


在報紙看到這個食譜,覺得材料和做法都簡單易做,上個星期用了雞翼做來試味,而今日終於買了金沙骨來試,發覺比起用雞翼更好味,因為金沙骨愈炆得耐就愈入味,用來送飯就最適合喇!

材料:
金沙骨 1斤
薑片 3片

調味料:
紹興酒 1tbsp
甜醋 2tbsp
生抽 3tbsp
黃糖 4tbsp (但我覺得太甜,故此只用了2tbsp)
水 適量

做法:
1. 先將一字骨洗淨,用廚紙抹乾
2. 燒熱油鑊,落薑片爆香,放入金沙骨煎至兩面金黃
3. 放入調味料,炆大概1個鐘至金沙骨諗即可,中途要留意水份,若太乾則要加水

做法簡單又好味,大家都試下呀!

11 comments:

Anonymous said...

Eva, 果然係色香味, 好想試一件呢

Eva said...

kiukiucafe,
隨便啦!

Anonymous said...

看到都想吃呀! 請問甜醋是不是豬腳薑那種呢? 炆的時候水要蓋過一字骨嗎? 謝謝!

Anonymous said...

好老婆!!好老婆!! 果然出得LIVING ROOM, 入得KITCHEN~~~HOHOHO~~~

Anonymous said...

很美味的金沙骨,
我也很久未食過,
看到我又想食了。

Anonymous said...

很美味!!
淨係睇見都想食呀!
金沙骨!I am coming!!!^__^

Eva said...

dear magic_pochacco,
冇錯,我係用八珍甜醋的!

dear siuvonvon,
大家咁話啦!

dear mabel,
係呀甜甜地,用黎送飯,小朋友最鍾意架喇!

dear ballzi,
你快d黎呀,等緊你呀!

Anonymous said...

Eva,
@@ 確係整得好靚?流口水叨?

Eva said...

檸檬羊,
thank you very much!!!

Anonymous said...

Eva, 我昨天試做了這款金沙骨, 真是很易做呀, 我因為預早了時間, 所以炆了差不多2小時, 吃時入口即溶呀, 家人都很喜歡. 真是多謝你的食譜呀!

Eva said...

magic_pochacco,
不用謝,你家人都很喜歡,真是太好啦,我們再繼續交流呀!