Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

4 December 2005

再來一致叫好的 ~~~ 南瓜麵包



前兩日做了這個包包受到一致好評,所以專登再做給奶奶、姑仔及先生的婆婆試,嘻!她們都大讚,令我很開心,但亦增添了少許壓力,因為這個包包的成功,好大原因都是因為南瓜本身,並不是我的手勢突飛猛進呢!>o<

5 comments:

Anonymous said...

每個包包都好靚呀! 請問今次的南瓜味出唔出呀? 有冇餡呀? 我見你d包包咁靚,我都諗住整呀, 仲想加d南瓜蓉做餡, 想南瓜味出d呀! 陣間我就開始做啦, 希望隻手唔會凍到薑?啦!

Eva said...

dear magic_pochacco,
我今次都冇餡架,因為我懶冇整....今次呢批都唔係咁出南瓜味架,不過原來放到第二日就會有少少南瓜味架!你陣間整呀,唔怕啦,搓搓下成個日都熱晒呀,記得留番個俾我呀,多謝!

tendy said...

又有南瓜包包食了, 仲有冇剩呢?

Anonymous said...

今次比上一次進步很多,
顏色鮮艷,看來很好味,
你今次用什麼南瓜?
不同在於什麼呀?

Eva said...

dear tendy,
我梗係留左個俾你啦!

dear mabel,
多謝你呀,我今次專登買左個日本南瓜呀,但係好似冇咩特別唔同喎!