Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

4 October 2005

Five-Day Diet

呢個 menu 日日食的食物都一樣,所以好簡單,好容易整,之但係唔食得澱粉質的食物,所以呢幾日就冇得食我至愛的包包喇,不過唔緊要啦,五日好易過既!

早餐:西柚半個、煙肉兩塊、雞蛋兩隻 (嘻,全部都係我鍾意食既,而且仲可以大條道理食煙肉添)
午餐:西柚半個、雜菜沙律任食(用任何醬汁都可)、肉類任食(任何煮法都可) (不可用生果代替)
晚餐:西柚半個、菜任食(任何煮法及用任何油都可)、肉類任食(同樣任可煮法都可,最好食魚類)

個餐單話最多只可連續食十日,就一定要停兩日食正常餐,效果係十日之後可以輕左十磅(唔計之後反彈),但係就唔可以食超過一個月,不過我都冇諗住食咁耐,因為我都係覺得均衡的飲食同持久的運動才是最有用的減肥方法,咁點解我要試,因為我貪得意又好似心理上覺得瘦左 d囉!

4 comments:

Anonymous said...

Eva, 我實在無辦法實行哩d減肥餐呀~~美食當前, 點忍呀?!~~~

祝你成功啦~~

Eva said...

Siuvonvon,我都係諗住呢個禮拜on diet,下個禮拜就無王管lu......

布冧仔 said...

咁你有冇輕到呀?

Eva said...

hi 布?仔,歡迎你呀,我到今日為止都冇輕到架...所以有小小失望......