Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

9 October 2005

豐富的晚餐

今日好想食西餐,所以就同老公去 suppermarket到買今晚想食的材料 ~~

頭盤:雜菜沙津

我買左紅綠黃"交通燈"椒、蕃茄仔、溫室青瓜,仲有屋企用剩的小紅蘿蔔。
將所有材料用清手洗淨,再用凍滾水沖洗多次,剩乾水放入沙津碗內,加入由沙津醋、Black Pepper、Olive Oil、Garlic Salt混合成的沙津汁拌勻即可。



餐包:法式麵包
梗係 homemade啦,就係跟網友 elsa整的喇!其實呢個包係未出爐之前,我都好擔心佢會唔會變成"石頭"架!因為係搓粉的時候舊麵團好"鞋",好似唔夠水咁,我又加左大概20g水,但係又驚唔知會變成點,因為我係用高筋粉加低筋粉個 receipe,應該唔駛加水架。到最後個次發酵,張保鮮紙又痴住個包面,整到個面好醜樣,所以我係個面度學書剪 d花紋,之但係又剪得唔靚...........惟有灑左 d芝麻去遮醜!出爐啦,好心急等佢攤涼切件試下,Elsa的方法真係好得,個面好脆,個包裡都叫軟(可能都算o岩o岩出爐呱 ^p^),個心終於都定 d!!


主菜 :牛扒
呢件扒係響 supermarket見到幾靚忍唔住買既,有 d肉赤,因為都幾貴,不過算啦,又唔係成日食。不過就係因為買左件貴扒,所以就唔買現成的牛扒汁,自己番屋企"混下醬"就算喇。最後我就用左蒜蓉、蠔油、生抽同少許黑椒煮成汁料淋上牛扒面就攪掂,味道都幾好呀,下次都可以慳番^v^!!!

法式麵包 Recipe in Comments

3 comments:

Eva said...

Receipe from E-cake Gallery:

高筋粉 240g
低筋粉 60g
Salt 6g
Yeast 6g
Water 160g

1. 混和所有材料, 搓至滑身.
2. 發酵1小時至麵團2-3倍大
3. 排氣及分割麵團
4. 混圓每個麵團,靜止10分鐘
5. 將麵團整形後, 發酵1小時
6. 預熱焗爐200度, 其間不停灑水令爐內有水蒸氣
7. 入爐焗15-20分鐘, 在首幾分鐘可灑幾次水

Eva's Tips:
Preheat同入爐頭幾分鐘灑水的動作真係好得,焗出來的包真係外脆入軟,千奇唔好唔記得呀!!!

Anonymous said...

好正呀哩餐晚餐.
如果怕下次發酵時會痴住張保鮮紙, 你試下撒少訐高粉先發啦. 咁就唔怕gar啦~~

Eva said...

hi elsa,歡迎之至啦!
siuvonvon,唔該晒呀,我下次試下呀...