Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

17 September 2005

Tonight Dinner & Tomorrow Breakfast


豉油王肉絲炒麵


豆沙鍋餅


吞拿魚麥包 & 芝士磨菇麥包

今日放工後就去左上海街逛逛,掙扎左一陣先買了幾個細細的 mousse 圈(真係好慳),順道去埋材料舖度補倉,去到見到咩都想買,又覺得買左就可以試整喇,咁咪出事囉!!一出材料舖就落好大好大的大雨,我仲抽到一袋二袋,因為一開始就買左個成十吋的蛋糕盒,真係好狼狽,咁咪唯有用極速的步伐行去小巴站快快返屋企。返到屋企己經成四點幾,仲諗住整麵包同埋蛋糕明早去造節個時俾我老公的婆婆試下,搓完個麥包等發酵的時候先記起今晚唔知食咩好,係咁有限的時間裹面,梗係整 d快餐啦,就係"肉絲炒麵"加埋"豆沙鍋餅"做甜品,咁有可以快 d整埋我個麵包喇,真好!!不過好耐冇整過呢個豆沙鍋餅,真係有 d 生手,個皮煎得太厚之餘,豆沙餡又包得太多......好彩,老公都照單全收,不過真係要時不時練習下至得。至於個蛋糕,梗係整唔切啦,唯有等下次啦.........

仲有個麵包呀,今次係第一次整麥包,唔知點解硬係覺得好難搓咁,搓左差不多四十分鐘都好似形成唔到薄膜咁,唯有再埋頭苦"搓"啦,跟住到包餡的時候,又貪心得滯包得太多餡,攪到焗的時候有一個包漏左少少芝士餡出來,真係陰公呀,記住下次唔好咁貪心先得 ^-^

Receipe in Comments

1 comment:

Eva said...

Cheese & Mushroom Bread(Receipe參照E-cake Gallery)

Bread Flour 260g
Rye Flour 60g
Water 200-210g
Salt 1 tsp
Suger 1.5 tsp
Olive Oil 1 tbsp
Yeast 2 tsp

1. 所有材料拌勻後搓至滑身(Olive Oil要稍後才加)
2. 發酵60mins
3. 排氣後分割麵團鬆弛10mins
4. 包入餡料再發酵40mins
5. 入預熱180C焗爐焗15mins

Elsa的Tips:
- 呢個麵團水份比例較重,搓時會較黏手及需較長時間(記得我搓了30分鐘),可用膠刮協助及以推拉方式搓會較易.
- Yeast最好先溶解在溫水(約35-40度)中待活化後才加入材料中.
- 油份要待材料混合成團後才加.