Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

16 September 2005

焗爐退休了^p^



呢個焗爐己經陪伴了我大概都有七八個年頭了,但係常用的只是呢一兩年;以前多數都係屋企開 Party,要整好多野食,又或者睇到報紙雜誌介紹 d 用焗爐整的食物至會專登搬佢出來用,再唔係就好懶唔想開煮食爐的時候就用佢o黎焗雞翼、豬扒、薯仔、雜菜.....至於甜品就只有焦糖燉蛋一樣係叫做常整既(因為我一個己退休的上司教我而我又整到的),然後又抹得乾乾淨淨咁放番落廚櫃入面。


有朋友問我點解以前一路都有焗爐又唔見你整蛋糕麵包,而家又成日整既呢?呢個問題真係要諗番買個焗爐的時候喇,當時因為剛剛搬出來住,而我又鐘意整野食,咪 即刻買左呢個焗爐,諗住整下蛋糕麵包咁,但係有一次,亦即係第一次,一心諗住焗個最 basic 的牛油蛋糕俾個好朋友幫佢慶祝生日,點知出來硬到好似石頭咁,最重要係成班朋友係我屋企見住呢個蛋糕的誕生,嘩............當時真係好唔開心,個蛋糕仲要俾人改左個花名~"勞工皂",嗚嗚嗚........之後都有再試整多次但都係失敗,故此就再冇焗蛋 糕喇!跟住這幾年,當中雖然有買到好多烹飪書,但係都鼓不起勇氣再試,直至上年有一次公司活動,勾起了我做蛋糕的憧憬,所以就的起心肝清理好廚房的一角用來安置這個時時都在黑暗的廚櫃裡的焗爐,等佢可以重見天日。在這年幾兩年的時間裡,我倆並肩而行,一起經歷成功和失敗,對於我來講,佢就好似朋友一樣,我要用多一點時間、多一點耐心,去適應同了解佢的性能,到了現在,我要換一個新焗爐,並不是覺得它有太多缺點,而只是我比較貪心了一點,希望有一個容量比較大,火力比較平均的而己,雖然是這樣,我都是要多謝"它",有佢在我身邊,我才會重新發現到弄糕點的樂趣!!!

縱使這個焗爐在我家己經退役,但我並不是要將它送到堆填區裡去,而是將它交到一些有心人手上,讓他們好像我一樣,可以慢慢培養出弄食的興趣來,那麼,焗爐就不需要浪費了它的本事啦,而我亦都好希望它將來既主人可以好好利用它!

雖然它只是一個焗爐,但是畢竟和我同屋相處了一段頗長的日子,心裡真是有點依依不捨,唯有大聲說聲..............再見了,焗爐!

No comments: