Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

4 September 2005

香草芝士包



呢排真係好忙呀,連整麵包的時間都冇,所以今日一有時間就整左啦.....唔,去上過一次堂真係唔同 d,因為終於知道麵團要搓到怎樣才算得;今次呢個包焗緊的時候全屋都充滿香草同芝士的香味,一出爐己經急不及待食左一個 ^~^,口感真係好左 d,老公都話有進步呀,真係開心.........我要~~~努力、加油呀.......

3 comments:

Anonymous said...

在為食貓綱找到你的綱頁. 嘩,包包很鬆軟呀! 你也進步神速度 今天一起去學整包包很開心呢. 我唔客氣會多上來坐坐呀! 我和你也算住得近呀, 有時間約埋一齊整呀整呀! 我都有很多東西要學呀!

Eva said...

esther,好呀,我都要跟你學野呀.......

Anonymous said...

could u post recipe?