Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

13 September 2005

Happy Birthday to My Husband ^u^





今日係老公生日,所以一早起身整個蛋糕送俾佢,整咩好.......梗係佢最鍾意的"栗子蛋糕"啦。
今朝整個海綿蛋糕整得唔夠鬆軟、切片又切得唔夠平均、廚房個氣溫又太熱,令到 d 栗子忌廉同 d 唧花忌廉好似溶溶地咁、圍邊忌廉,鋪杏仁粒同唧花技術又唔好,總括而言,真係要努力努力咁改善下。不過好彩,我 husband都仍然話好味.........hi..........因為係我整嗎,佢點敢話唔好食呢!!!
Receipe in Comments

4 comments:

Anonymous said...

Eva, 個旦糕好靚呀!! 你honey一定會好開心啦~~ 祝佢happy birthday and good health!!! :>

Eva said...

siuvonvon,thank you 你呀!

Receipe 參考自"Leisure Cat"

海綿蛋糕 2片

栗子忌廉材料︰
淡栗子茸 200g
Rum酒 2 tbs
糖霜 50g(我用左甜的栗子蓉,故無加糖霜)
打至8成企身忌廉 1/2 cup

做法:
1. 栗子茸+?酒+糖霜混合,拌入打至8成企身忌廉。
2. 2片蛋糕片中同間夾一半栗子忌廉,轉旋轉台 ,用抹刀抹齊整。
3. 用抹刀把忌廉塗抹在蛋糕側面,一邊轉,一邊抹平。
4. 利用蛋糕用抹刀'攝'入蛋糕底並輕輕提高,用另一隻手提起蛋糕慢慢上蛋糕卡紙上,洗淨旋轉台,放回己秅上蛋糕片紙的蛋糕在旋轉台 上,用已經烤過的杏仁片裝飾。
5. 再塗抹刀忌廉於蛋糕面上,轉旋轉台抹平忌廉,唧忌廉花同栗子蓉,即成。

Anonymous said...

蛋糕靚靚呀...只要是你用心去做, 做出來的怎樣和怎麼味道, 你的"蝦子餅"都會覺得好食, 嘩...甜在心頭呀!

Eva said...

ter,
thank you very much...你講得好o岩呀,長今都有講啦,要用心去做嗎!