Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

21 September 2005

焗藍莓芝士蛋糕


(今次脫膜的時候心急左少少,攪到 d 餅碎痴左落個蛋糕邊添)

呢個蛋糕係送俾我一個好尊敬的上司o既,佢由我一入呢間公司開始己經好照顧我,無論是工作上或是做人處事上,佢都好用心咁教懂我好多東西,對於我來講,能遇到這一位上司真是我的福氣,多謝的說話永遠都說不完,只好趁著生日送給他這個小小的心意,希望佢鍾意啦!
今次係我第一次用呢個receipe整的,因為他是比較喜歡較濃味的甜品,所以這款應該合他心意的,但係個面就?左少少,我諗係控制火候方面仲要有待改善,唯有寄望下次啦!

Receipe in Comments

2 comments:

Eva said...

from receipe of Magic Kitchen 再自行修改 -

餅底 -
消化餅/Oreo(先刮走夾心) 80g
己放牛油 40g

做法 -
1. 將餅至壓碎,加入軟牛油,混合後,放在餅模內壓平,再放入雪櫃內大約10mins至硬身

芝士?材料 -
Cream Cheese 400g
Egg 2pcs
Sugar 75g
Whipping Cream 60g
Corn Starch 20g
新鮮藍莓 10數粒
Topping 新鮮藍莓 + blueberry jam

做法 -
1. 將cream cheese & sugar 打軟,再逐隻蛋加入(打勻才加第二隻)
2. 加入whipping cream(分二次落)拌勻,再篩入粟粉拌勻
3. 倒一半芝士糊入模,加入新鮮藍莓(盡量避免放在模邊,以免影響蛋糕的外觀),再倒入餘下的芝士糊
4. 用180度坐水焗35分鐘,拿出水盆再焗10分鐘左右(留意最後的10分鐘蛋糕面色水的變化,如已經呈金黃色,便加錫紙在面,以防焗濃)
5. 取出放涼放入雪櫃 2-3hrs才脫模,加上裝飾便可.

Anonymous said...

個Cheesecake焗得好靚!