Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

30 July 2007

自製酸乳酪



看見最近網上很多朋友都作自製酸乳酪,
看得我也想動手做做看!
其實我們兩口子都很愛吃乳酪,
只是平常在超市中買到的大多含有糖份、穩定劑等.....
健康的原素,加上價錢並不便宜,
所以都不能天天吃,
如今知道這個方法可以令自己吃得較健康,
當然要一試啦!


當製成品完成後,一開蓋就嗅到乳酪的香味,
和在街上買的很相像,
只是沒有甜味,所以我加入了些自家打成的芒果蓉,
便成為一杯芒果乳酪,
當然也可以除自己喜好加上不同口味的果蓉啦!

大家也來試試做呀!!!


網友 tonton 有很詳細的解說
另外網友 阿堅 也有一些選擇材料上的心得

謝謝他們的無私分享!

7 comments:

Anonymous said...

原汁原味,很吸引呢!

Anonymous said...

自製乳酪真不錯,很有益!

Eva said...

~~ breadaholic,
歡迎你來呢^.^
對呀,真的原汁原味,你也來試試呀!

~~ mabel,
你快些做給你的小朋友享用啦!

Anonymous said...

勁呀, 乳酪都可以自己整, 我都好想試下呀, 睇食譜佢寫咩乳酪一湯匙咁, 係咪即係好大盒果隻純乳酪呀? 普通好細杯果d一樣嗎?

Eva said...

~~泡泡茶,
細細杯個隻Plain Yogurt得架啦,
你都試下啦!

井底蛙 said...

真係好好味, 一開始整至今, 我未停過, 雪櫃內最少會有一杯 ^_^

Eva said...

~~井底蛙,
係呀,我都係呀,真係好正!