Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

29 November 2006

烹飪教室 ~ 牛角酥





今天又到學堂處上麵包堂呢!
而上次的課題就是我一向都做得不好的
~~~ 酥皮 ~~~喇!

之前在家裡做過幾次的酥皮食品,
例如牛角酥、丹麥麵包和酥皮吐司等。
全都在弄酥皮的時候做得不好,
以至出來的包包都不及格,
表皮過乾、層次不出等問題就出現了!

故此我立心要學好這一門技巧,
希望下一次再做的時候會有進步呢!

23 comments:

Anonymous said...

第一次係你家留言呢!你既酥酥好似好好味咁喎!但係酥酥好肥呢!!我都係睇下當食左好喇!日後要向你多多指教呢!
OKASU

milla said...

eva好努力學習呀~
可頌這一類我都還不敢碰...
那真的太難了!!

mabel said...

個樣好掂喎~~
岩晒你胃口。

tendy said...

酥皮真係好難做ga~~

Eva said...

Hi Okasu,
歡迎你來呀!
不要客氣啊!我們一起研究研究呀!

dear milla,
哈哈,我還不算呢!
可頌真的很有難度啊!

dear mabel,
哈哈,冇錯...我多多都食得晒呀!

dear tendy,
hihi....所以我要練習多些啊!

Alice said...

我都係整過一次酥皮既食品咋!
跟住就冇再整過喇!
你果d好靚靚呀!

TULIP said...

eva~
謝謝妳沒有忘記我
現在心情好多了..

一早起床就在妳家發現
又香又酥的牛角麵包
真可惜一口都吃不到
我都不敢碰這類麵包
不是怕熱量高..
是太..太..太麻煩了

週末愉快=^^=

咕嚕 said...

好香好正咁, 拎走2個做早餐~ :p

Shirley said...

酥皮設計並不容易,
真的需要很多心機及耐性
EVA 勁啊, 好大製作

龍兒 said...

Eva,
你好努力呀.我還沒做過這類的東西哦.以後有需要要請教你了.

不好意思呀,最近很忙都沒來拜訪你.^^

Eva said...

dear alice,
謝謝你呀,我都要多些練習才可呀!

dear tulip,
當然沒忘記啦,朋友o麻!
嘻嘻,這個油份高的包包我都不敢吃多呀,怕肥又不健康呢!

dear 咕嚕,
隨便啦,當正自己屋企得啦!

dear 龍兒,
不是呀,我都懶惰呢!
不要客氣啊,我都一樣呀,所以遲些才探你呀!

Eva said...

dear shirley,
不敢當,我做的也只是一般而已,若多些練習,人人都可做到的啊!

Shirley said...

EVA 祝聖誕節快樂!
渡過一個開心愉快溫馨的假期,
日日開開心心 ^^ 齊齊吃豐富聖誕大餐~~
新年快樂! 心想事成!
** M-E-R-R-Y ** C-H-R-I-S-T-M-A-S **
Shirley ^o^

檸檬羊:> said...

eva,

聖誕快樂!

TER said...

酥酥真係好難整哦...

Merry Christmas ^_^

TULIP said...

?★★   ★★?*
*★  ∴*★ *  ∴°★
★        *°★
★°*° Merry X'mas *°★
 ★' ?*°∴°°☆☆★ *°☆☆
  ★ °∴°°☆°∴★*°☆∴聖°∴*☆
   ★*°∴°°☆★∴°∴*°誕°∴*°☆
    ★°∴★☆∴°∴*快°∴*°☆
     ★  ☆∴*樂°∴°☆
      ?  ☆*  ☆
       ?   ☆
        ? /
         ?/
          ▏
          \●
           ■\
           /\

tendy said...

merry christmas~~

小咪 said...

Eva,耶誕節快樂,好棒的牛角...

bees said...

eva:
祝你聖誕快樂~~

咕嚕 said...

merry christmas~

milla said...

DEAR EVA~
祝你聖誕節快樂喔^^

Cuteypinga said...

做咩咁耐唔見人呀??

Merry Christmas!! ^^

Eva said...

各位親愛的姊妹,
真不好意思,
因最近較忙,
所以不能逐一回覆,
請各位見諒!

在此祝大家
聖誕快樂!
新的一年開開心心!!