Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

9 September 2006

烹飪教室 ~ 什果賓治忌廉蛋糕








學這個蛋糕的主要目的是想學習唧花技巧,在堂上輝Sir隨了教授這個蛋糕的裝飾唧花外,亦教授了一些基本的花樣並給我們時間練習,情況當然是"手忙腳亂"啦!



而網友阿Ter更帶了她的拿手曲奇給我,雖然要介口,但都吃了一件啊!真的好香好脆好好味,不過都是要用膠紙封番著留待下星期再吃,不然的話我恐怕會全落到先生的肚子裡呀!
謝謝阿Ter!!!

5 comments:

Anonymous said...

嗚嗚~~ 還是學不好抆花,
下次要努力!

Anonymous said...

好好味架喎~

Eva said...

dear mabel,
唉....我都係咁話,可能真係好似輝sir咁話連續練習三個月先得!

dear 大丸,
嘻,都唔錯架!

Anonymous said...

嘩...好靚靚呀...

點解你地個蛋糕面有塊"糖"呀, 我學無呢... 一定係我唔夠靚哦, 哈^_^

Eva said...

dear ter,
係咩,我都唔知呀,我見其他同學仔取,我咪唔執輸囉!