Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

14 August 2005

Dried Tomato & Chedder Cheese Bread ~ 3rd TRY



呢個飽己經係第三次整喇(亦都係我的麵包生涯的全部),有朋友問我點解唔試下第二隻飽,其實我係好鍾意食麵飽,所以每一種飽我都想整,但是我亦係一個都幾執著的人,我要每一樣事都令到自己覺得 ok先會做第二樣,就好似"蜂蜜蛋糕"咁(所以 d屋企人就快聞到蜜糖味都怕)。
不過努力係唔會白費的,今次真係幾滿意,除了搓粉同造型技巧仍需磨練,色水及鬆軟度都比上次做得好好多,今次我仲轉用片裝的 chedder cheese 添(因為做緊特價),效果都好好味呀......嘻,我諗下個星期可以試第二隻飽啦........

No comments: