Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

14 August 2005

雙色饅頭 & 醜樣"蜂蜜蛋糕"


~雙色饅頭~

~ 醜樣"蜂蜜蛋糕"~

一大清早自動自覺的起床,準備展開一個預料會好充實的星期天.........
等 o左一個星期,終於可以試試一位網友新 post 出來的"蜂蜜蛋糕",其實呢款蛋糕都整過三四次,但係呢個 receipe係唔同我之前整個d既,最緊要我係好鍾意食,所以就心思思想整喇。點知.......可能係個份量太多,又或者個爐既面火太勁,開始的時候升得好靚,但係過o左一陣,竟然有 d蛋漿響個蛋糕面"傾盆而出",我己經即刻較細個火,又用毛巾抹緊 d蛋漿,但係都攪到個焗爐污污漕漕....最重要的係,個蛋糕焗完之後個面?曬不特至仲有個火山口添,個邊同個底都脆脆地,而糕底又有一層沉澱左,但係成功個部份就好好味,即是證明若果成功的話係會好好味(唔知幾時至成功呢)。
雖然經過左呢個沉重的打擊,但係我仍然嘗試第二個新作 - 雙色饅頭,因為我老公好鍾意買d現成的返屋企"叮"來食,所以我決心要整俾佢試下,等佢唔駛買嗎.....嘻,個製成品都唔錯呀,但我略嫌唔夠顏色同埋唔夠甜(手多多減左),下次我諗會好 d啦。
依家都總算有番 d 安慰,好,下個星期再挑戰呢個"蜂蜜蛋糕".......
.
"雙色饅頭" Recipe in comments

1 comment:

Eva said...

From E-cake Gallery(可做5個):

低筋麵粉 150g
糖 20g
泡打粉 2g
Yeast 3g
溫水 75-80g
可可粉/奶粉 5g

1. Yeast用溫水開好,放約5分鐘
2. 所有材料(一份加入可可粉,而另一份則加入奶粉)攪勻成團
3. 兩份麵團勻搓至光)
4. 兩個麵團發酵若30mins
5. 用麵棍將麵團分別推成長方形
6. 朱古力在底,原味在面,卷起切成小份
7. 將麵團放在蒸籠上鬆馳10-15mins
8. 水滾後蒸7mins即成

Tips from Elsa:
-由於用低筋麵粉,發酵後也不會脹大2倍,只會是見到麵團微微鬆發
-卷起切成小份後,邊位可能因切下時而壓扁了.固切時要快及輕手一刀過,不要拖拉麵團.麵團混合成"雲石"花紋.當然,如果你的麵團捍平時真的像長方形,便不用這樣!
-麵團放在蒸籠時要留空位,因麵團遇熱會發大寧願之後用手輕力搓回圓身.因蒸時麵團會發大,旋風紋便會清晰可見.
-麵團頭尾兩端可能不太完整,我就索性將兩色
-若發酵或蒸太長時間,饅頭都會列開,小心!!