Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

6 August 2005

Blueberry Muffins




食過晚飯後,好似好得閒咁,就同姑仔整左呢個上個星期失敗的 muffin(唔知點解失敗),唔.....今次都算 ok 啦,不過都唔係太好,個心唔夠乾身,我地兩個研究o左,可能我個爐的底火唔夠,下次可以試下較低 d 火焗耐少少時間,睇下會唔會好 d。同埋今次我將原本的食譜減半,但係可能個模的尺寸大,所以倒落去的蛋糊裝唔滿,焗出來唔夠高,唔夠靚仔。大家有冇留意我呢個明明係"藍莓"muffin,點解唔係藍色既,因為藍莓加o左落 d 蛋糊到,就係"黃+藍" 變 "綠"啦(我估咋).....所以我地仲以為唔小心加o左綠茶粉添.....hi hi......
唔.....我覺得自己今日好充實呀,由起身開始熨衫、晾衫、吸塵、執拾屋企到依家整埋蛋糕,嘩...仲忙過返工呀,之不過就好開心,因為有個整齊乾淨的家,加上香噴噴的食物,唔....好幸福咁呀,不過唔知會唔會不知不覺咁肥o左呢,我諗聽日開始要加倍做運動啦.....

No comments: