Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

31 July 2005

Black Sunday ~ Part I











無開爐成個禮拜,覺得周身唔自在,滿腦子都是不同的Receipes。到朝早鬧鐘一響,疲乏的身體好似無上油的機器咁(因為成個禮拜都夜睡),但一心諗住只要有得焗蛋糕,就會疲勞盡消。但結果卻是出乎意料之外咁"差",一個整左四五次都 ok的"蜂蜜蛋糕",竟然可以硬到成舊石咁,心情即刻跌o在一半。跟住諗住整 strawberry muffin,貪佢容易整又容易成功,可以拾回少少自信,點知.........焗左兩個鐘頭個心都唔熟,呢一刻既我,簡直好似俾人踢左落大峽谷個谷底咁。終於覺得應該唔好再將自己關o係廚房到,所以同老公出街食 lunch。番到屋企抖左一陣,唔甘心都係要整,不過係整 ~~~ 麵包 (Dried Tomato Chesse Bread - 因為 tomato & cheese 都係我的 favour,所以揀左呢個包做我的處女作 ) .....經過三個小時的努力,我的第一個麵包終於出爐啦,嘩........成功啦,聞到一陣好香的蕃茄味,軟軟的芝士,加埋都幾軟熟的麵包,我終於可以係挫敗當中走出一小步。不過最想感激的人就係我老公,因為就算我整得幾難食,佢都會鼓勵我仲幫我食哂,真係幾辛苦架。跟住就要多謝 share 呢個 receipe 的 Elsa 啦,雖然我地素未謀面,但係睇得多佢的 website,感受佢個份整o野食的心意(當然仲有心得啦),我先有動力去整蛋糕同麵包咋!!! Thank you.......

Recipe in comments

2 comments:

Eva said...

From E-cake Gallery(以下份量可做兩個中形麵包)

Bread Flour 280g
Water 170g
Salt 1TSP
Sugar 2TSP
Butter 10g (我用浸乾蕃茄的油)
Yeast 2TSP
Dried Tomato 25g (切碎)
Mozzarella Cheese (因作包餡用,所以份量隨意)

1. 除dried tomato & cheese 外,所有材料搓勻,成麵團後加蕃茄油
2. 搓至滑身後加入切碎了的蕃茄乾
3. 發酵約40mins
4. 排出大氣泡再靜止15mins
5. 分割及造型,包入芝士餡
6. 再次發酵約40mins
7. 放入預熱180度焗爐,焗15-20mins

Anonymous said...

Hello~~

由Elsa那裡流浪了過來! ^o^
波子係星期六終於膽粗粗學人第一次做面包,
口感就好"鞋" *o*
見到你第一個包包整得咁好,好高水準,So Admire!!