Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

31 July 2005

Black Sunday ~ Part II



因為諗住可以滿足到多個願望,所以一早起身,就已經係雪櫃取了 cream cheese 出來放軟。怎知不斷的失敗令到呢個 "日式芝士蛋糕" 要到好夜先有時間整,心情好忐忑,唔知整唔整好,因為又驚唔成功,但係唔整,又會浪費左 d Cream Cheese,好啦....深呼吸,不要將不開心帶到呢個蛋糕度。
今次我好冷靜咁"咪"左個 receipe好幾次,當自己好似第一次接觸呢個蛋糕咁,由攪 cheese、加 milk、落蛋黃、加蛋白以至攪粉,都逐個 step慢慢做..............到放落去焗的時候,我一直對住個焗爐,惟恐望少一眼都會唔熟咁,叮.....個蛋糕焗完啦,好心急,但係又要等佢係裡面降溫,個心就快跳出來啦........好彩......老公話質感都唔錯,蛋糕仲俾上次整既升高左少少添,個心直情感到有番 d安慰,不過可能太緊張的關係,唔記得擺張錫紙係蛋糕面,所以個蛋糕就爆開左,不過唔緊要啦,比起我今早做個兩個蛋糕,呢個己經算唔錯啦!!!
總結我今日的經驗,就係我做蛋糕的時候,一定精神狀態要好,太疲累真係寧願唔好整,因為個人好似遊魂咁,整 d幾容易的蛋糕都會出錯,結果就會浪費食物,所以我會抖足精神,下個星期再努力過。


Recipe in comments

1 comment:

Eva said...

(Receipe from DIY)

忌廉芝士 95g
淡忌廉 75g
糖 75g
粟粉 16g
蛋黃 3隻
蛋白 3隻
檸檬汁 少許

做法:
1) 蛋糕模邊和底掃少許牛油,圍上牛油紙,模外用錫紙包好。

2) 忌廉芝士坐熱水打至cream狀,逐少加入淡忌廉攪勻。

3) 將蛋黃續隻加入再打滑,篩入粟粉拌勻後加檸檬汁。

4) 蛋白加糖打至6成發泡,糖分3次加入(不要完全打成忌廉,要帶少少濕和流質)

5) 把"蛋白+糖"加入(1-4)的混合物

6) 注入餅模,將焗盤注入熱水用150度焗60分鐘。