Our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

You and Me

Daisypath Anniversary tickers

19 September 2011

皮蛋肉鬆豆腐


朋友仔又來我屋企玩,今次話要食東南亞菜式,所以無牛扒羊架食!呢個餸係好容易,容易到係人都識,不過唔知點解去外邊食會貴咁多,所以係外邊我會點好難好麻煩的菜,因為知道自己會嫌麻煩唔會整,咁出去食就可以理所當然啦!

我有個朋友好鍾意食芫茜,鍾意到要我將買來的芫茜全部放晒上面,好嚇佈,根本她是食芫茜,唔係食皮蛋肉鬆豆腐 =.=


材料:
蒸豆腐 ........ 一磚
皮蛋 ............ 2隻
肉鬆 ........... 適量
芫茜 ........... 先用清水浸泡一會,待沙泥全沉底才用水清洗,我習慣只用近葉的一小段,其餘都不要


醬汁:

蠔油、糖、麻油、醋適量


做法:
1. 先將豆腐切粒排在碟上用大火蒸約3mins至熟,取出放至稍涼瀝乾碟中的水
2. 皮蛋剝殼用飲用的水稍為沖淨,抺乾切粒粒鋪在豆腐粒面
3. 皮蛋粒鋪上肉鬆
4. 醬汁材料拌勻試味,淋在肉鬆豆腐之上,鋪埋芫茜即可。

No comments: